Kitapsihirbazi.com Aralık Siparişim


Herkese merhaba

Bursa'da mis gibi kar yağıyor. Karla bol bol oynayıp kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra yazımı da yazayım dedim. 2016'nın son kitap alışverişini kitapsihirbazi.com'dan yaptım. 4 roman, 1 tane de ingilizce bulmaca kitabı aldım. Bir Başka Mavi merak ettiğim kitaplardandı. Yazarın Tersyüz kitabını okumuştum, muhteşem bir romandı. Bu kitabın da güzel olacağını umuyorum. Fiyatı 10.80 tl idi. Matilda'nın Son Valsi ile ilgili pek güzel yorumlar okumadım ama konusu çok ilgimi çekti. O yüzden aldım. Birçok Arkadya kitabının fiyatı sabitti. 10.80 tl. Size Pandispanya Yaptım, listemdeki kitaplardan biriydi. Yarı fiyatına 11.50 tl'ye aldım. Nehir Erdem'in Aşk Olsun 1'i ile ilgili hiçbir fikrim olmamasına rağmen önceki kitaplarını okuyup beğendiğim için 12 tl'ye aldım. Son olarak 7 tl'ye İngilizce Bulmacalar kitabı aldım. Canım sıkılınca çözerim diye düşündüm. 

15 Aralık'ta verdiğim siparişim 11 gün sonra elime ulaştı. Aslında muhtemelen daha çok bekleyecektim de parçalı gönderim yapılmasını talep ettim. Sağolsunlar hemen çıkışını yaptılar 4 kitabın, birini de temin edilince göndereceklerdi ancak kitaplar geldiğinde bir kitabın hasarlı olduğunu gördüm. İletişime geçince aynı gün yenisini kargoya verdiler, hasarlı olanı da paket bana ulaşınca kargo görevlisine teslim ederek geri gönderdim. Birkaç gün sonra da bulmaca kitabım geldi.

Sonuç olarak biraz sorunlu bir alışveriş oldu. Allahtan Kitap Sihirbazı bu konuda anlayışlıydı ve sorun çözüldü. Arada bir olur böyle diyerek konuyu burada sonlandırıyorum. Sizin başınıza da böyle sorunlar gelirse alışveriş yaptığınız yeri aramaktan ya da o yere mail göndermekten çekinmeyin. Sorun neyse bir şekilde çözülür. En kötü ihtimal aynı yerden tekrar alışveriş yapmazsınız. Mutlu bir hafta sonu diliyorum. Hoşça kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder