Kuzey Masalı - Zeliha Eren / Kitap Yorumu (BİS #1)


Herkese merhaba

Maşallah diyeyim bu ara hem okuyor hem yazıyorum. Umarım bu çizgide ilerlemeye devam ederim :) Blog yazarlarının ortak derdidir yazılacak yazıların yığılması. Yığılma olunca da bazıları aksar zaten. Fazla uzatmadan hemen kitap yorumuma geçiyorum.

Kuzey Masalı, yazarın ilk kitabı ve aynı zamanda serinin ilk kitabı. Birbirinin devamı kitaplar değiller. Her kitapta başka bir çifti okuyoruz. Kuzey Masalı, Kuzey ve Masal'ı anlatıyor. Kısaca karakterlerden bahsetmek istiyorum. Masal, rengarenk giyinmeyi seven, azıcık sakar, Amerika'da Bilgisayar Bilimleri üzerine doktora yapmakta olan bir kız. IQ'su 180 olup renk skalası ve değişik meyveler alanında da uzman. Okuyanlar ne demek istediğimi hemen anlamıştır :D Kuzey, ailesini çocukken kaybetmiş, aile dostlarından birinin gözetiminde büyütülmüş ve bir şirket kurmuştur. Aynı zamanda fazlasıyla sert görünümlü bir Bis ajanıdır. Alex, Zack ve daha birçok ajanla birlikte önemli projelerde çalışmaktadır. Kuzey ve Masal bu kadar ayrı işler sürdürürken Türkiye'ye iniş yapmış bir uçakta fazlasıyla komik bir şekilde tanışırlar. Gerçi buna tanışma demek ne kadar doğru olur bilemiyorum.

Kuzey ve Masal, ikinci defa birbirlerinin yoluna çıktığında artık hayat onlara bir arada olmaktan başka şans tanımaz. Masal'ın tehlikede olduğunu öğrenen Bis, onu Kuzey'in korumasına karar verir. O güne kadar rastlanmamış bir şifreleme yöntemi ile açılan bir çanta ele geçirirler ve bu çantada çökertilmeye çalışılan örgütle ilgili çok önemli bilgiler olduğunu öğrenirler. Şifre çözülene kadar öyle olaylar oluyor ki okuyacak olanlara sürpriz olsun. Az çok konunun anlaşıldığını düşünüyorum.

Romanda bolca tesadüfe şahit olacaksınız ve bol bol eğleneceksiniz. Benim açımdan kitabın olumsuz tek yönü hikayenin gereğinden fazla uzatılmasıydı. Daha kısa olsa bence dört dörtlük bir kitap olurdu. Hem romantik hem eğlenceli kitaplar ilginizi çekiyorsa bu seriye bir göz atabilirsiniz. Kuzey ve Masal'ın hikayesi sizi kendisine çekecek zaten :D Sırada serinin 2. kitabı Mekanik Aşk var. Önümüzdeki hafta okuyup yorumunu yazmayı düşünüyorum. Şimdilik hoşçakalın :*

0 yorum:

Yorum Gönder