Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss Rujlar


Herkese merhaba

Rimmel London'ın Kate Moss serisinden elimde olan 3 ruju yazmak istedim. Ben ilk kullandığım günden beri çok memnunum. 8 saate kadar rengini koruduğunu iddia eden rujlar bu vaadini yerine getirmiyor. Ancak rujların kalıcılığı çok yüksek olmasa da renk yoğunluğu konusunda çok iyiler. Bir de kokularına bayılıyorum :)



Yapıları sebebiyle bu rujları sürmek çok kolay. Benim gibi ruj sürme vaktinin uzamasını istemeyenler için kurtarıcı olabilir :) Nemlendirici uygulamadan sürsem bile bunu pek hissetmiyorum. Sevdiğim bir diğer özellik ağırlık hissi vermemesi. Kalıp gibi duran rujlardan hiç hoşlanmıyorum. Bu yüzden ruj süreceksem ruj yokmuş gibi hissetmeyi tercih ederim.



29 numara için vişne çürüğü rengi diyebilirim. Tek başına tam bir sonbahar rengi. Ben daha koyu tonları yumuşatmak için de kullanıyorum bu rengi.

30 numara daha çok bordoya bakan bir renk. Tek başına sürdüğümde ten rengimle pek uyuşmuyor ben de 29 numara ile karıştırarak sürüyorum. Daha pembemsi bir hava katmış oluyorum. Bu da yine tam bir sonbahar rengi.

03 tam bir nude. Her ne kadar o tonları çok sevsem de bana bir türlü gitmiyor. Aldığımda denedim öylece kaldı. Blog satışımdan bu ruja ulaşabilirsiniz.


Rujların biri etkinlik sebebiyle Watsons tarafından gönderilmişti. Diğer ikisini ben aldım ve nude rengi dışındakileri severek kullanıyorum. Rimmel London ülkemizde sadece Watsons mağazalarında satılıyor. İndirimlerle oldukça uygun fiyatlara alabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam ben 6 tl civarı bir fiyata almıştım. Ben yeni renklerle koleksiyonumu genişletmeye devam edeceğim. Siz bu rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder