2014'e Merhaba - Bursa Blogger Buluşması / Sponsorlar #2

Önceki günkü ve dünkü yazılarımı okumayanlara önce o yazıları okumalarını tavsiye ediyorum. Pazar günkü buluşmayla ilgili son post olacak bu. Sponsorlara devam ediyorum.


Oriflame'den gelen bu kutunun içindeki ürünlerde mükemmeldi. Hepsini büyük keyifle inceledim. Zaten takip ettiğim ve ürünlerini kullandığım bir marka. BB krem, allık ve eyeliner beni mutlu etti.


Wigglesteps bizlere ismimize özel şık zarf konseptli bir gönderim yapmış. Gördüğüm anda görüntüye bayıldım ve içindekilerinin bu kadar güzel olacağını tahmin ettim. Sizce de bu çoraplar bir harika değil mi?


Lavera Organik denememiz için hepimize farklı ürünler göndermiş. Bana bu tatlı renkli lip gloss denk geldi. Rengine bayıldığım gibi kendisine de bayılacağımı düşünüyorum.


Neva Kozmetik'te bizim için harika ürünlerinden oluşan bir paket göndermiş. Denemeyi istediğim 2 üründe içinden çıkınca ben pek sevindim.


Plus Canvas'ın tabloları zaten mükemmeldir. Bildiğim bir firmaydı. Bana gönderilen bu İstanbul manzarasına da bayıldığım doğrudur. Beğenilmeyecek gibi değil ama. Odama astım bile.


Otacı'nın el ve tırnak kremini severek kullanıyordum. Hatta onunla ilgili bu hafta bir post yayınlamayı düşünüyordum. Etkinlik için gönderilen kremin kullandığım krem olduğunu görünce pek mutlu oldum. Size de kullanmanızı tavsiye ederim.


Noma takip ettiğim firmalardan biri, takıları, tasarımları hoşuma gidiyor zaten. Bana gönderilen bu altın kaplama gümüş kolye ayrı bir anlam taşıyor. Üzerindeki zümrüt taşı doğduğum ayın taşıymış. Harf olarakta ismimin baş harfi B var. Özel ve güzel bir hediye.


Doa Kozmetik bize shea yağı başta olmak üzere güzel yağlarından göndermiş. Yağlarıyla ilgili çok yazı okumuştum. Şimdi sıra kullanmakta. Yağları seviyorum ben genel olarak.


Eyüp Sabri Tuncer bize doğal zeytinyağlı sıvı sabunlarından gönderdi. Yanındaki minik mendil ve parfümler hoşuma gitti.


Saç Tebeşirleri'de bizi unutmamış. Rengarenk saçlara kim hayır diyebilir ki.


Kozmopoli bizlere kendinden yapışkanlı takma tırnak yollamış. Ben kullanmadığım için muhtemelen bir çekilişte sizlerden birine hediye edeceğim. Bu tırnakları kullanıp memnun kalan arkadaşlar olduğunu biliyorum.


Durance tarafından gönderilen paket için teşekkürler. Ayrıca mağazada kullanmak için indirim çeki de vardı içinde ama sanırım Bursa'da mağazası olmadığı için kullanamayacağım.


Hediyeevi'nin gönderdiği bu ağaca bayıldım. Süsleri oldum olası sevmişimdir. Işıl ışıl olduğu hali daha da güzel tabi ki, rengarenk yanıyor :)


Ixora'da bizlere güzel hediyeler göndermiş. Bana hindistan cevizli parfüm geldi.


Rosa Impex bize leke kremi göndermiş, annem şu sıralar leke sorunu yaşadığından kullanması için ona verdim, iddialı bir krem gibi görünüyor.


Orkide Hareketi'nden gelen bu kahverengi tonlardaki far çok hoş.


Fulser'den Esma Hanım'ın buluşmamıza gelerek bizi bilgilendirdiğini yazmıştım ilk yazımda. Markalar hakkında verdiği bilginin yanında bunlar da hediye edildi. Tresan ürünlerini daha önce de kullandım. Şampuan mükemmel. Saç toniğini ilk kez deneyeceğim. Sihirli Fondöten numuneleri ise kesinlikle kullanılacaklar arasında :)

Son olarak mekan sponsorumuz Benzin Cafe'ye teşekkür ediyorum. O gün mükemmel ağırladılar bizi. En kısa zamanda yine gideceğimi belirterek yazımı sonlandırıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder