ALIŞVERİŞ: Yves Rocher ve Avon

Ekim'de aldığım ama fırsat bulup yazamadığım Avon siparişim ve güzel hediyelerine dayanamayıp sipariş ettiğim Yves Rocher ürünlerim bana ulaştı. Kısaca bahsetmek istiyorum.


Yves Rocher internet alışverişleri için günlük bir kampanya yapmıştı. Herhangi bir ürün alımına 20 ml. parfüm ve çanta hediye ediyorlardı. Benimde merak ettiğim ürünler vardı. Fırsat bulmuşken aldım :)

Pure System serisinden siyah noktaları yok eden gözenekleri derinlemesine arındıran temizleme jeli ve frambuaz dudak balsamı aldım :) 2 parfüm seçeneğinden organik vanilyayı tercih ettim ve yine 2 çanta seçeneğinden doğa motifli çantayı tercih ettim. Çanta kaliteli bişey değil belki ama yine iş görür cinsten :) Vanilya kokulu parfüme ben bayıldım. Jel ve balsamla ilgili ayrı bir yazı yazacağım.


Avon siparişine gelecek olursam maske, kalem ruj, kalem eyeliner ve berrak görünüm veren cilt temizleyici aldım, kullandıkça açıklamalı olarak bahsedeceğim. İlk etapta kalem ruja bayıldım, süper bir ürün diyemem ama simli ruj sevenlere göre bi ruj :)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsi de çok güzel :) Yves Rocher'in frambuazlı lip balmı olduğunu görmemiştim hiç bir frambuaz delisi olarak çook merak ettim elimdekiler bitince onu denemem lazım ^,^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) frambuaz deliliği bende de var ihtiyacım olmadığı halde görünce dayanamadım :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı günlerde kullan cinim, sevgiler ;)

    YanıtlaSil