La Rive Pink Parfüm



Bu küçücük parfüm yanlış hatırlamıyorsam 4-5 ay önce Dore'den hediye gelmişti banyo köpüğü aldığım için. İyi ki de gelmiş birkaç ay yüzüne bakmadım parfümün ama geçenlerde küçük diye çantama atıverdim. Öyle hoş bir kokusu var ki. Böyle olduğunu bilsem daha önce kullanırdım. Kokusu hafif ama kalıcı. Gerçi tene göre değişiyor parfümün kalıcılığı ama bende iyi oldu en azından. Hafif bir koku olsun ama kalıcı olsun diyorsanız denemenizi öneririm. Bu minik şişe bu gidişle 1-2 hafta ancak dayanır bana. Bitince tekrar sipariş etmeyi düşünmekteyim.

Hayırlı Ramazanlar



Arkadaşlar artık mübarek Ramazan ayına girdik. İnşallah hepimiz için çok güzel bir ramazan olur. Bol bol dua edelim bu ay. İnşallah tüm oruçlarımız, namazlarımız ve dualarımız kabul olur. Herkese serin ramazanlar diliyorum. Malum havalar aşırı sıcak gidiyor bu aralar. Allah hepimize kolaylık versin ne diyelim.

Tresan Sonucu



Arkadaşlar kazananı ancak açıklayabiliyorum Serdar Bey bugün bildirdi kazananı. 24 katılım vardı ve kazanan GÜLAY ÇETİNKAYA. Tebrik ediyorum kendisini TRESAN ISIRGAN OTU ŞAMPUAN 300 ml (NORMAL/KURU SAÇLAR İÇİN ya da YAĞLI SAÇLAR İÇİN) +1 Adet KREUTERHOF ALOE VERA BAKIM VE FİTNESS JELİ 100 ml kazandı. İyi geceler.

Dizi Özürlüsüyüm Galiba



Dizilerle ilgili bir problemim olduğunu düşünmeye başladım. Ne zaman takip etmeye başlasam dizi reyting düşüklüğünden erken final yapıyor. Bu sanırım 4. oldu, isyana dönüştü artık benim durumum. Diyorum ki ben mi sorunlu diziler buluyorum ama öyle bir şey ki oyuncu kadrosu, konusu falan gayet düzgün ama tutturamıyorum işte. Bu akşam ATV'nin kaç kez saatini değiştirdiği üstelik 1.5 ay falan ara vererek haziran sonu tekrar başlattığı Kalp Ağrısı dizisi final yaptı. Hem de öyle saçma bitirdiler ki neymiş reytingleri düşükmüş. E kardeşim yüksek reyting alsın istiyorsan madem şu diziyi 20.00 yada 22.00'ye koysana. Dizi 23.15'te başlıyordu, yaklaşık 01.00 sularında sona eriyordu.

Bu isyanım ilk Serçe dizisini Star'ın bitirmesiyle başladı. Daha sonra aynı sezonda ATV hem Kış Masalı'nı hemde Yalancısın Sen'i bitirince birdaha başlamayacağım dedim. Tabii ki Kalp Ağrısı'na kadar sürdü bu sözüm. Artık bu da bitti. Birdaha başlar mıyım dizi izlemeye bilmem. İçim rahatladı yazınca.

Sertex - İxir Döşemelik Kumaş Temizleyici




Sertex'in İxir isimli ürününü kullandım, sizlere de faydası olur diye deneyimimi anlatacağım. Öncelikle koltuklarda sürekli çikolata lekesi oluşuyor, ailecek çikolatayı çok seviyoruz, en çok kardeşim ve ben. Geçen gün bu çikolata lekesini fark edince hemen denedim. Öncelikle ürün sprey şeklinde olduğu için lekeye 2-3 fıs sıktım, bez ile lekeyi çıkarttım, sonra bezi ıslatıp aynı işlemi ıslak bezle tekrarladım. Kuruduğunda leke kalmadı. Bunu yapmanın 2 dk. mı aldığını hesaba katarsak çok işe yarar bir ürün olduğu belli oluyor sanırım. Günümüzde zamanı iyi kullanmak gerekiyor. Böyle pratik ürünlere çok ihtiyacımız var. Umarım Sertex bunun gibi birçok ürün çıkarır bizler için.